Fingers Licking Good...

 

Zeti Khalid....well, nama nie sgt2 familiar untuk aku. Imbas balik 24-25 tahun dulu waktu zaman sekolah SMK Convent Greenlane, Penang.
Zeti nie budak baik, soft spoken, pandai pun pandai tp lepas kitaorg abis SPM masing2 bawa haluan sendiri. Ada yg sambung study, ada yg dah kerja and ada yg kawen awal huhuhu....biarlah rahsia !
Nak dijadikan cerita one day aku tgh tengok tv cerita Mahligai Cinta ke RSVP...x ingat ler pulok..sekali yg di interview tu muka yg sgt2 aku kenal....ZETI KHALID
Perghhh...member aku masuk tv dowhh...apa bisnes dia buat ??? Hati tergerak utk meng"google" pasal Zeti nie...
Uihhh...businesswomen sekarang rupanya. Buat cakes, biskut, pastry dll....semuanya nampak sedap mcm iklan KFC "fingers licking good".
Hati nie tergerak nak mencuba.....
Satu hari aku travel from Penang to KL...stay 2 mlm kat Grand Campbell Hotel, Jln TAR. Aku teringin sgt2 nak rasa air tangan kawan sekolah aku ni...aku pun mulakan strategi dgn wassap kat no hp dia.
Aku order Victoria Sandwich and chocolate cakes ala2 rupa eskrem pun ada hihihi..Abis itu ini gitu gini, hari dan masa yg ditunggu-tunggu pintu bilik hotel aku diketuk. Cehhh....runner rupanya aku ingatkan Zeti sendiri yg deliver. Tapi xpelah, aku x kisah sebab aku faham mungkin dia sgt2 busy and terkejar-kejar dgn permintaan org ramai....good selling der ! Sama mcm nama komersial dia "ZETI HOT OVEN".
Victoria Sandwich - 😋😋😋😋😋😋...masyaallah...mai cheq nak habaq kat hangpa merecikkkk meleleh ayaq lioq
Chocolate creme brulle- aduhhh...duh..duh..boleh menari cinggei weiii
Berbaloi...mmg berbaloi !
Aku bagi 10 bintang kat hang Zet...mmg terbaekkk confirm pasni aku turun KL lg aku nak buat benda yg sama. Kan best kalau hang yg mai hantaq 😄😄
Okay, untuk warga Malaysia yg teringin nak try air tangan Zeti nie please click the link below
http://zthotoven.blogspot.my

Or korang kalau layan instagram boleh surf

https://www.instagram.com/zetikhalid


Looks yummy kan....serious weyhh ! Mmg sedap...👍😋

Comments

  1. Gambaq kasi la menarik sket...ada lagi yg membuka selera dak ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Banyak dah buh....tunggu nak reunion dgn tuan kek pulak pasni

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Kunyit Asam Sido Muncul memang terbaik dan berkesan !

Soalan Peperiksaan Akhir Tahun Std 1- 6

Rendang Oh Rendang 💕